Friday 22 April 2011

Syukur..Syukur..Syukur

 Ya allah aku bersyukur sangat hari nie..Dah sekian lama aku tunggu akhirnya,dokumen yang aku harapkan sampai jugak kat aku..Huhu korang mesti pelik kan..Sebenarnya yang aku maksudkan dengan dokumen tadi tu adalah salah satu dokumen customer aku yang nak apply loan under koperasi..Emm dah sebulan aku tgu dia,dia pun asyik kejar bos dia je selalu outstation,akhirnya siap jugak dan sampai kat aku hari nie..Huh lemah semangat jiwa raga..
Al-kisahnya customer nie buat loan nk cover hutang2 semua,pastu tup2 kereta pulak kena tarik,terpaksa la tanggung hutang tunggakan hutang kenderaan selepas dilelong.Dia pun dah serabut kepala nak bayar macam mana hutang2 dia..Disebabkan atas belas kasihan aku nie aku cadangkan je dia buat overlapp memandangkan dia masih bekerja di sektor kerajaan,jd senang la kan ada keistimewaan.Kebetulan nasib aku memang baik,tunggakan loan dia tak melebihi 60%..Jadi tanpa segan silu aku ajar dia cara nak overlapp..Dia pun setuju la sebab dah nk pecah kepala dia fikir nak byr semua loan yang ada..Dan sekarang alhamdulilah dokumen dia dh smpai kat aku setelah aku tunggu sampai sebulan setengah..Sekarang nie aku tengah proses utk meng'overlapp'kan akaun tunggakan yang dia ada..Kita tungguuuuuu..........nge~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons