Thursday 21 April 2011

Petang Yang Membosankan

Sekarang jam menunjukkan pukul tuttt..tutttt..tutttt...Alaaa malas nya aku nak tengok jam..Hari yang membosankan aku hari ini tak tahu la kenapa..Dan mata aku pun asyik nak tertutup je nie..Mengantok + sakit kepala..Psstttt2 tapi aku nak bgtau korang satu rahsia..Time rehat tadi aku tido dalam office..hahaha..Shhh korang jangan bocorkan rahsia aku okk..




Sekarang nie aku tengah mengira waktu untuk aku balik kerja..Tapi macam lambat lagi je sempat tak agak2 korang aku tido dulu..Sebab yang aku nak balik cepat nie,hari nie ada pasar malam kat rumah aku..Korang nk tau sebab apa aku suka sangat pegi pasar malam setiap hari khamis nie..Sebab nya ada satu je tempat yang jual SATE PERUT aku jumpa kat alor setar nie..Gila lah memang sedap kot Sate Perut nie..Aku tak tahu la kenapa aku suka sate perut nie kalau nak dibandingkan dengan sate ayam,sate daging pun sedap jugak..Tapi minat aku lebih cenderung ke sate perut..Terbaik dari ladang punya nie..Selalu nya aku memang akan menyusahkan Suami aku pegi belikan..Pak cik yang jual sate tu pun dah tau kalau nampak muka aku,dah confirm aku nak sate perut 20 cucuk.. Xpayah susah suami aku nak pegi bgtau dia..Pak cik memang memahami saya la,TQ la pak cik sate..100% markah saya bagi untuk sate pak cik...nge~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons