Thursday 14 April 2011

My Life




So sekarang sebab fb aku ada problem..Aku dengan rajinnya meng 'update' kan dokumentari tentang aku kat sini ye..Aku kenalkan korang semua dengan My Hubby & My Daughter ye...Dia tak la hensem tapi aku suka nak wat macam mana dah jodoh aku dengan dia..Dia penyabar gila walaupun aku nie kadang2 suka cari pasal dengan dia..haha aku suka sangat cari pasal sebab aku tau dia memang tak kan marah aku punya,gerenti seumur hidup punya nie..& anak aku nie plak suka buat aku marah..Lagi aku geram dengan dia..haha Biasa la budak2 tapi kadang2 tahap kesabaran kita nie overlimit jugak la..Anak aku nie selalunya di 'bake-up' kuat oleh ayah mentua aku..Eeeee memang buat aku nak marah..Tapi selalu aku diamkan je la..Cuma tunggu masa yang sesuai nak seranggggggggggg...

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons