Thursday 14 April 2011

Pagi Yang Indah..

arghhhh...Bangun pagi,gosok gigi,cuci mata,basuh kaki...Pagi ini memang indah je cahaya matahari,.Huh tetiba lak aku teringatkan zaman kanak2 aku,pagi2 mak aku pegi kerja,aku bangun je makanan dah ada atas meja..Menu,nasi lemak sotong & teh o panas xpun milo panas..Perhh mak aku adalah orang yang terbaik lah dalam dunia nie,mmg ikut citarasa anak2..Bahagia btl aku kalau bgn tgk makanan ats meja,maklum aku nie malas sikit..hahaha sekarang dah besar,aku pulak yang kena sedia semua benda2 alah nie tapi kadang2 aku beli je nasi lemak kat kedai,sedap jugak la..Emm baru la aku tau penat ke tak penat tugas seorang ibu..Susah payah pegi kerja,balik buat kerja rumah lagi kan??Apa pendapat korang..Cecite cecite sikit kat aku..Yang mana dah jadi ibu bapa ke,bakal2 ibu bapa ke,atau yang nk ke arah bakal2 ibu bapa ke.Story2 la sikit,kita share pengalaman ye...

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons