Friday 15 April 2011

Sesi Perkenalan Diri

Firstly,aku minta maaf la kepada sesiapa yang tak senang dengan blog aku nie..Kalau ada kekurangan korang inform lah ye..Nama aku Nur Adilla,blh panggil Dila,Ila or apa2 yang korang rasa sesuai lah ye,asal Kedah Darul Aman(anak jati kedah la katakan),Umo nie aku rahsia kan la ye,malu lak nk bgtau.,hahaha Sekarang aku stay kat Alor Setar dengan suami dan ank aku.Tempat asal aku di Sungai Petani,dengan rasminya aku dah jadi orang dua daerah la sekarang nie..Walau macam mana pun,kat mana pun aku stay Kedah tetap dihati aku..Tapi kalau korang nak tau,dah bertahun2 aku tinggal kat kedah nie,tapi masih lagi aku tak 'khatam' atau bahasa sainstifik nya,tak handal pasal jalan2 kat Kedah nie sebab aku jarang keluar..Boleh kata masa aku 90% di tempat kerja,10% lagi ke kat rumah..Bukan la aku buzy tapi jadual kerja aku yang tak izinkan aku,nak buat macam mana kn..Pendek kata 'Selagi Tak Tutup Mata,Kerja,Kerja,Kerja' tapi jalan lupa juga amal ibadah ye pada yang beragama islam..Aku pun tak sempurna tapi tugas umat islam sesama kita nie mengingatkan kepada insan yang lain..So kalau korang nak datang ke Kedah nie jangan lupa inform aku ye...=)

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons