Wednesday 13 April 2011

On First Date.....

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia untuk semua blogger2 
 
            kat mana je korang berada ye..Xkira la atas tilam ke,atas bantal besar ke,dalam kereta ke,kat officeke,aslkan korang blogger je,sampai la salam aku..

Ok on first date apa agaknya korang fikir ek..'first date' aku ke?haha aku dengan bangga nya mengatakan

         korang salah tafsir..On first date nie adalah tarikh hari nie la a.k.a 13 april 2011..Dengan rasminya

aku dah mengerakkan kembali jari-jemari aku yang dah lama aku tak gerakkan untuk buat blog..

 Rasanya dh 3tahun aku dah lupakan dunia blog nie rasanya,dulu ada jugak aku aktif tapi sejak
 
          penyakit 'malas + buzy' nie menyerang,aku dah tak update apa2 lg masalah aku dengan dunia..Biasa la

penyakit malas nie aku rs bukan aku je yang ada,korang pun mesti ada kan..aku xtau la apa ubatnya tp

             setakat nie aku dah berjaya amalkan makan banyak2 bila aku malas..hahah kalau korang nk cuba boleh la jugak..

Tp kalau bdn korang bertambah comel tu jangan la marahkan aku ye..=)love u all..............

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons