Tuesday 19 April 2011

Hujan

Selamat Pagi a.k.a selamat tengahari kepada u all ye,satu hari semalam aku memang tak sempat nak update,aku memang selalu mem'buzy'kan diri.Sekarang jam menunjukkan hampir tengahari,tapi mata aku rasa macam nak tido je sekarang nie sebab cuaca yang sejuk dan dingin disebabkan hujan di kawasan utara.Bila hujan nie mood nak buat kerja pun dh kurang la sikit..Masa aku tengah mengarang penulisan terulung aku nie pun masih lagi dalam mood 'mamai'..Dengan sekali 'flashback' aku teringat plak kenangan masa aku kecik2 dulu..Aku rasa korang pun ada kenangan yang sama dengan aku iaitu MANDI HUJAN..opsss tp bukan BAND HUJAN tu ye..korang jangan salah paham pulak..
Oppss maaf ye bro2 HUJAN..Yang aku maksudkan td mandi hujan..Korang pernah rasai tak keseronokan mandi hujan tu?Bagi aku la alangkah bahagia nya bila dapat menikmatan ciptaan-Nya..Air yang sejuk dan selesa..Aku teringat pesanan mak aku "jangan mandi hujan nanti kena panah petir"..hihi Aku selalu ingat akan pesanan nie dan sekarang aku ulangkan benda yang sama pada ank aku..Rupanya sebab mak aku tak bagi hujan nie,nanti kita demam je..hahaha korang ada apa2 pesanan yang parents korang pernah cakapkan tak??Jom kongsi cerita...

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons