Tuesday 26 April 2011

My Favorite Seafood..

Sekarang aku nk share pulak dengan korang..Makanan seafood kegemaran aku iaitu memperkenalkan En.Sotong..

Hehehe..Aku nie gila makan sotong sikit..Alhamdulilah badan aku tak gatal2..Tak tau la kat mana sedap nya tapi mmg aku & mak aku selalu makan sotong..Mak aku plak dah tau mmg akan masak sotong nie separuh masak..Kadang2 tu berebut la cari yang separuh masak penuh dengan telurnya sekali..haha memang terbaik..

Menu yang sedap masak sotong nie adalah :


Ini sotong goreng tepung yang biasa orang makan la kat restoran..huhu
sambal sotong + petai


Ini pulak sotong masak kicap..aduss2 sedap nie..emmhh..
sotong panggang                     




            Haaa apa macam terliur tak apa yang aku bagi korang tengok nie..Aku sendiri pun terliur tambah la korang yang tengok nie kan..hehe ambil berkat je..

       Jarang la aku makan ketam ke udang ke,lain2 seafood la..selalunya makan sotong je..sebab sotong nie lembut,aku suka makan yang lembut2 je..tak lah sakit gigi aku nie haa..haha..Kalau korang ada tempat seafood menarik..inform aku k..Kalau xda aral melintang ke menegak ke lurus ke,aku pegi makan tempat yang korang cadangkan tu..Adioss...~Love u all...

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons