Friday 10 June 2011

Tension..!!!

Salam All...

Aku sekarang nie tengah mood bengang nie..Jadi atas alasan ingin melepaskan tekanan yang dah bersarang dalam fikiran aku nie aku meng update kan blog buat tatapan korang ye..

So korang nak tau kenapa aku bengang nie..Ok..Yang pertama,semalam en.suami yang pada mulanya berjanji nak bawak aku shopping,last2 dia yang pegi tido awal..Puas aku kejutkan..Jawapan dia,"ye2 dah bangun nie"..Lepas tu dengan selamba kambing nye dia pegi tido balik..Geram betul aku..~

Situasi yang kedua plak..Aku dah la datang office awal hari nie,tetiba lak line nie buat hal..Hari nie lah sistem nak down..Oleh sebab line down aku pun kebosanan tahap terlampau nie..Korang bayang dari pagi masuk office sampai la petang nie haaa baru line ok..Tahap gaban nie panas aku..

So dengan pantas dan lincahnya aku buka belog nie dan meng update kan status aku untuk renungan korang bersama..Hahaha kerja belum buka file aku buka belog dulu..Aku peduli hape kan janji aku dapat update belog nie hari..Dah berapa lama aku tak update kan??Tapi aku update pun bukan ada follower..HAhaha..~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons