Thursday 16 June 2011

Bahagianya Mereka....

Assalamualaikum...
Firstly aku nak minta maf la kalau hal belog haku hari ini ada yang menyentap mana2 pihak.Hal yang aku nak masukkan kat sini bukan nak mengata sesiapa,cuma nak berkongsi perasan seseorang yang bergelar wanita..Opsss sesetengah wanita la ye..Jangan salah faham..~

Hal ini adalah berkaitan dengan pelakon komedi kita yang dikenali umum iaitu salih yaacob..Korang mesti kenal kan?Kalau yang tak kenal tu aku rasa bayi baru lahir kot..Hahaha just joking..Itulah orang nye yang aku nak kongsi sekarang dengan korang nie..

Soalan cepu gangsa aku untuk korang ye,tak kisah la lelaki ke perempuan..
::Apakah perasaan anda bila tengok akan keadaan abang jem kita nie??::
Haaa tolong jawap di komen ye..~

Kalau bagi aku sebagai isteri pertama dia mungkin aku tak dapat terima,rahmat Allah S.W.T bagi pada isteri2 abg jem nie mesti yang paling tinggi adalah kesabaran..Huh cannot lah!!Kalau aku lah tak tau nak cakap lah bab berkongsi kasih nie,memang aku tak boleh..tak boleh sangat2!!Aku memang tak suka kongsi kasih sayang orang yang aku sayang dengan orang lain..Hahaha jahat kan...~

Jom kita tengok reaksi isteri2 abg jem masa honeymoon isteri ke-4 nye di china..Bahagia nya kan..Ini aku suka..Mana yang teringin nak ber isteri ramai tu menuntut lah ilmu keadilan dan tanggungjawap dulu ye..Takut tanggung dosa kat sana nanti..~LOL~

Suka sangat...~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons