Tuesday 21 June 2011

Kawan,Sahabat & Lawan....??

Assalamualaikum...
Aku sebenarnya nak minta pendapat korang nie apa bezanya kawan,sahabat & lawan @ musuh dalam selimut korang??
Aku sebenarnya dah pening memikirkan pasal nie sebab manusia keliling aku dari aku kecil samapi lah besar tak ada lagi yang boleh menjadi sahabat baik aku,dimana dia ada diwaktu aku senang atau susah.Belum pernah aku jumpa manusia yang macam nie..

Yang selalu aku jumpa hanya kawan dan kebanyakkan nya musuh dalam selimut.aku benci betul dengan manusia sekeliling aku sekarang sebab tak ada yang jujur untuk ada dengan aku.Dan aku paling benci kan adalah manusia talam 10  muka..Ya allah,sakit nya hati aku bila ada kawan macam nie..

Bila dengan kita manis mulut nya,siap kutuk2 lagi orang lain dan bila dengan orang lain dikutuknya kita nie.Apa jenis manusia aku tak tahu lah..Si polan nie pula cakap berlagak,( tinggi diri)..Boleh pula dia cakap kat orang lain sedangkan benda itu dia yang buat..Menyampah sangat aku dengar kalau dia bercakap..Jangan kata dia cakap,dengar suara dia pun aku dah naik benci sekarang nie..Umur baru setahun jagung nak cakap macam dia lah besar..Memang tak sedar diri kan kau nie..Iskkkk

Untuk Si Polan nie aku nak bagi tahu sikit lah kalau kau tetiba baca belog haku nie kan..Tolong lah jaga perangai kau sebelum kau kena dengan aku,,Aku dah gila menyampah dengan muka kau nie dari dulu lagi..Jangan la ingat orang suka sangat dengan apa yang kau buat macam kau je yang betul orang lain salah..Kau tu baru je kenal dunia nie,jangan lah berlagak pandai..HUH..!!!

Korang rasa sakit hati tak kalau ada kawan2 korang yang suka-suka belah2 kan hak korang nak berkawan dengan sesiapa dan suka sangat nak berdengki dengan korang??Dah tu siap pula perli,macam la kita tak faham kan..kalau kau tak puas hati sangat,kau datang depan aku face to face lah cakap..Nak perli2 apahal pulak..Aku pantang nie..!!

P/S : aku memang tengah marah sambil menghapdate belog nie,maaf sesangat andai korang tak senang dengan bahasa aku sebab aku nak bagi si polan nie faham perangai dia macam mana.....~LOL~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons