Wednesday 8 June 2011

Juvana...^_^

As Salam All My Friends......

Kalau dari tajuk yang aku maksudkan nie apa agak2 yang ada dalam fikiran korang?Kes Juvana?Kes budak2?Hal2 yang melanda remaja sekarang?Haaa mesti banyak la tanggapan korang kan..Story aku hari ini memang la melibatkan kes remaja bawah umur @ juvana..

Tapiiiii kan bukan nk cerita kes budak2 sekarang nie..Aku nak cerita pasal cerita "JUVANA" yang berlangsung di TV3 setiap hari ISNIN pukul 9:00 malam tuu..Apa la korang nie..Haha..
 
Ada jugak yang tak tengok pun cerita JUVANA nie kan?Kenapa korang tak tengok,cerita nie best whattt..Korang rugi sangat la tak tengok sebab cerita nie ada mesej2 yang tersendiri..Boleh jugak kita tengok sambil ajar anak2 kita jangan buat kejahatan..Nanti masuk sekolah JUVANA nanti..huhuhu...
Tapi bagi aku lakonan semua pelakon dalam cerita nie berkesan lah..Dan yang paling aku suka tengok Si Botak,Si Apek,dan Si Daim tu haa..Jom layan sikit picca diorang nie..:

::BOTAK a.k.a Johan Ariff Asari::


::APEK a.k.a Syazwan Zulkifly::














 

Nie lah pelakon2 yang tengah famous sekarang nie dalam JUVANA tu..Kalau Si Daim tu korang pun kenal,tak payah la susah2 aku nak update kan kat sini..Hehehe..So jangan lupa saksikan JUVANA setiap ISNIN,pukul 9 malam di TV3...~LOL~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons