Monday 20 June 2011

Dalam Mood Cuti..

Assalamualaikum....
Korang sihat ke?Aku sedia maklum la memang sihat pun,dan terlebih sihat sudah..ahhaha..Memandang semalam adalah hari cuti,aku bersama en suami pun bershopping dan berjalan2 gitu..Bercuti pun dalam negeri je,tak sempat nak ke luar negeri..Sempat juga pegi tgk cerita KL GANGSTER..Perghh memang best lah cerita tu..Aku rancang nak tengok lagi minggu nie dengan en suami,tak puas tengok sekali..hahaha...
Sebenarnya aku nie balik my hometown sebab nak sambut hari bapa,tapi aku tak dapat hubungi bapa aku,dan aku tak tahu la kemana dia pegi sekarang nie..Emm sedih betul..Ada bapa tapi tak tahu kat mana pun..Mengalahkan PM kalau nak cakap dengan bapa aku nie..Tapi tak apa lak,aku ingin sekali mengucapkan ::SELAMAT HARI BAPA::
kepada ayahku dan abahku
~walau di mana pun berapa dan terima kasih sebab besarkan dila..huhu sedih mood~

Yang aku geram nie,en suami suka sangat snap pic aku yang berbaju pink colour,tengah nak make up pun sibuk dia menangkap picca,tengah makan pun sibuk dia snap jugak..Bila kita nak snap pic dia lari tak cukup tanah pulak..Cover ensem la konon nya tu..Hahaha..love u so much..~
Dalam perancangan bulan depan mungkin nak pegi langkawi untuk honeymoon,HAha gedik kan dah bertahun kawin baru nak pegi honeymoon..Ala bukan selalu,sesekali nak release tension juga kat tempat kerja nie..So ambil peluang lah cuti-cuti malaysia..~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons