Monday 16 May 2011

Tuttt....Tuutttt...Tutt...

Hari ini adalah hari yang pelik buat aku sebab aku jadi macam kaunter pertanyaan plak hari ini..That so  weird for me coz selama nie xda plak orang tanya aku soalan2 yang diorang sendiri pun boleh jawap..haha

::Soalannya ada lah::
Dari en.suami "hari ini hari apa,berapa hari bulan"
Dari office mate "weii,hari ini masuk income kan"

Dari bos "income masuk dak g?Kak tak boleh bukak online check sebab silap password hari tu"
 
Dari customer "saya dah bayar kenapa tak masuk payment dalam sistem lagi?"

Hahaha soalan2 nie la aku kena jawap pagi2 buta masuk office tadi..Dengan ke 'blur' an tahap petala langit ke tujuh,aku pegi tengok cermin kat toilet nie haaa...

"Ehhh...Xda plak sign board 'INI KAUNTER PERTANYAAN' kat dahi aku nie...

Aku tak tahu la apa yang hebat sangat kat aku hari nie sampai semua orang tanya aku soalan..Muka aku hari nie terlebih solek kot dah macam kaunter rasanya..hahahah..Aku dengan bangganya hari nie dah berjalan menjalankan tanggungjawap sebagai kaunter pertanyaan..yezaaaa...!!

P/S : Ini sebagai gurauan bukan niat untuk mengata tentang sesuatu bidang pekerjaan ok...love u all...~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons