Thursday 26 May 2011

Cuba Yang Pertama...~

::Salam 1 Malaysia kepada semua warga blog ye::

Hari nie aku bertugas macam biasa..Suasana office yang sekejap kecoh sekejap sunyi sepi..Tatkala semua staff asyik melayan perasaan masing-masing..Aku diam seribu bahasa tanpa berkata..ternyiang-nyiang plak sebaris lagu dalam fikir aku,"senyum tak perlu kata apa-apa" yang selalu anak aku nyanyi kan..Hehe...

Bila ada je cerita yang nak dikongsi baru lah satu office nie bergema dengan gelak tawa kecuali big bos..Dia je xleh gelak sebab dia kan bos..Huuhu tiba je time rehat aku yang dah boring macam mentadak lapar nie mencari mangsa la nak teman aku shopping jap...

Jeng..Jeng..Jeng....mangsanya adalah officemate aku jugak la,dia kat dpena meja aku nie haa..Aku ajak la dia pegi shopping di GUARDIAN sebab ada aicorn..Haahaha...Sesaja aku pusing-pusing aku beli la pressed powder..

Tiba-tiba mata aku terpantang satu produk nie dah lama aku dengar tapi was-was jugak nak beli..Benda tu adalah ORGANIC AID,bekas bulat warna coklat..Harga pun tak mahal..Aku belek-belek lah benda tu apa yang ditulisnya..
Aku cuba la beli sebab orang kata boleh hilangkan parut..Sebenarnya kaki aku nie berparut sikit lepas kena air banjir..Gatal kena air banjir terus la betis aku nie berparut sebab bekas garu la kan..Aku dah tak tahu macam mana nak hilangkan parut nie..Jadi aku biarkan je...

Aku cuba beli hari nie dan cuba-cuba lah guna..Tak tahu la macam mana kesan nya nanti..Nak bgtau korang pun aku baru je beli..Nanti dah ada kesan aku update kan lagi..Boleh la sesiapa yang ada parut tu cuba produk nie..Jenis kulit aku tak tahu la ye..~Love u all...~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons