Monday 30 May 2011

Juara Mentor 5

Firstly aku nak ucapkan Tahniah kepada erra fazira dan protege nya,salma..Korang memang terbaik..Tak sia-sia lah aku vote korang..Hahaha..Tak lupa juga kepada Shiha dan Datuk Sharifah Aini (aku vote juga shiha..ok..) serta Iqa mentornya Edry..
 Aku memang puas hati dengan persembahan mentor 5 tahun nie,suara yang meletop gitu..~Memang terbaik lah..Harap bakat-bakat baru yang muncul nie tak tengelam dalam dunia hiburan yang dah kekurangan bakat-bakat semulajadi macam korang nie..

::Jom layan persembahan ketiga2 protege nie yang aku rasa terbaik sepanjang konsert::
::Berserta dengan lagu terbaru::
::SALMA::

::SHIHA::


::IQA::
Kredit to owner2 blog yg aku copy nie..Hehe jgn mare aaa..Hope korang enjoy dan good luck for all new artist.~LOL~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons