Tuesday 3 May 2011

Kesunyian Seorang Wanita

Kesunyian selalu dirasai oleh semua insan dimuka bumi kita tapi lain-lain definasi nya..Setiap orang ada definasi masing2 yang tak dapat ditafsir oleh orang lain...

Dan bg aku sendiri kesunyian ini membawa maksud keseorangan dalam hidup yang terlalu bosan tanpa orang di sekeliling yang mengambil tahu hal aku,apa yang aku buat...

Bosan kan hidup macam tu..Hidup didunia yang penuh dugaan,penuh benda hidup tapi aku rasakan hidup aku kosong...KOSONG..My Life Is Nothing..!!Damn...Dislike this situation...!!


Walaupun aku dah berkeluarga tapi aku tak tau apa makna kehidupan aku sekarang nie..Kadang2 aku rasakan hidup aku nie untuk apa?untuk siapa aku hidup?Layak kan aku nk pergi mengadap Dia nnt..emmmhh

Akal fikiran yang Dia kurniakan kita harus gunakan sebaik mungkin sebab tanpa akal yang waras macam2 boleh jadi..Sama dengan apa yang aku fikir..Kekadang aku rasa fikiran aku salah tafsir..Benda yang betul aku kata salah,benda yang salah aku katakan betul...Tindakan yang tak masuk akal kan...

Dan sebagai seorang perempuan,kadang2 aku terpanggil untuk merasai kesunyian hati orang lain..Jugak aku dapat rasa kan badai yang melanda kebanyakkan perempuan di luar selain aku..Kesunyian yang aku rasa tak dapat difikirkan oleh orang lain melainkan diri wanita itu sendiri...

Kekadang tu kesunyian yang ada dalam hati seorang wanita nie adalah kepedihan,kesakitan..Nak meraung tak tahu pada siapa..Nak diceritakan tak tahu saluran mana harus diikuti..Yang penting kesunyian seorang wanita tak dapat diungkapkan dengan kata2..Lenyap begitu sahaja tanpa diluahkan kepada sesiapa yang bahananya nanti memakan diri wanita itu sendiri...

Biarlah apa pun...Hati seorang wanita ini tak dapat diubati dalam sekelip mata dengan pujuk rayu,cumbuan mesra oleh sang lelaki..HATI INI TELAH KAU SAKITI....~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons