Tuesday 31 May 2011

Seksi Girl..

Hai all..Sebelum kita mengakhiri tarikh terakhir dalam bulan 5 nie aku nak story sikit dengan korang pasal satu artis perempuan kepada seorang artis lama nie..Haaaa Korang kenal dengan Kilafairy,alaaa anak Rohana Jalil lahhh...Haaa mesti korang kenal kan...
::Nielah orang nye::
Si Kila nie bagi aku lah kan memang cantik and also seksi u oll tau..Aku suka tengok badan dia,mulut dia,mata dia..Ya allah cantik sangat  ciptaan-Nya nie..

Sekali aku pandang dia nie kan macam Angelina Jolie pulak..Korang perasan tak??ke aku je yang perasan muka dia macam tu..Aishhhh....Jom kita tengok sama ke tidak...

Haa betul tak aku cakap sama @ lebih kurang lah..mulut dengan mata lebih kurang je kan..Hehe sentapppppp..~LOL~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons