Tuesday 24 May 2011

Nie Dia..Teh Dangdut....

Assalamualaikum...

Pagi nie aku nak story mory dengan korang pasal satu jenis air nie aku panggil dia TEH @ KOPI DANGDUT...Haaa korang nak tau kenapa aku panggil macam tu..Sebab nya :

*Teh @ kopi nie akan bergoyang bila kita kacau susu nya..
Aku memang suka tengok bila air nie bergoyang..hahaha..Korang nak tau lokasi nya adalah di BEDONG,KEDAH,betul2 depan masjid bedong..Orang kat sana panggil Kedai Roti Canai 50 sen @ 5kupang...Wahhh2 promote lagi haaa...

Kedai nie kedai kampung je..Tapi Terbaikkkkk..Roti dia lembut,sedap la kalau ikut anak tekak,anak mata aku,anak kaki aku nie..Memang best..Dan kedai nie jugak kedai member2 @ dikenali rakan2 PTT ( push to talk)..Kebetulan aku nak balik SP,aku singgah la dulu makan roti canai nie breakfast..

Akhirnya bila dikacau susu nya : 
Huhu sedap nie..
Kebetulan cuti2..Malam tengok bola kedah lawan perlis..Pastu terus balik SP..Aku cuti je boleh balik,berjalan2 pun..Bila dan kerja xsempat lagi dah nak jalan2 macam nie..hehehe..Aku sertakan pic2 yang sempat disnapkan..

Aku xtau la knp budak nie jadi mcm nie bila aku ambil gmbr dia..hahaha




Tengah2 bukan tepi2 ye..Aku mengsnapkan pic2 nie tetiba budak2 sekolah asrama kat situ pun lalu la nak beli roti la,air la..pegi mana ntah la ramai2..Time cuti keluar la depa nie..

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons