Tuesday 31 May 2011

Kenyang & Mengantuk

Hahaha..Pelik je tajuk kan...Sebenarnya semasa aku tengah menconteng dinding belog haku nie,mata aku macam orang yang tak tido dah 3hari..Punya la mengantuk..

Pelik whatttt...!!Gila kau tengah kerja tetiba nak tido,tersenguk2 atas desk nie  haa..dah la haku silap taip lak tu dalam report,dah tak boleh delete de..Punya mengantuk nie..adoiii haii...

Nasib baik la tak da morning meeting dah,kalau ada lagi la haku bosan tahap dewa petala langit kot..Mengantuk nie nak mengadap muka bos aku dah macam tuuutt...tuuttttt..Haaa korang pepaham sendiri la..mike maleh nak menyebutnye...aisehh terkeluor ayat perak teman lak...

Sebenarnya aku mengantuk nie sebab tido lambat semalam,best tengok cite kat tv lah katakan sampai lupa esoknye haku nak kena pegi kerja..Nie lah balasan nya nie..Pastu pagi tadi haku melantak makan nasi lauk ayam lak..Bila dah kenyang jadi ulor sawa lah haku nie atas meja..

Tapi nasib aku memang baik sikit sebab meja belakang sekali dari meja bos..Bak kata officemate aku,tempat terbaik buat port mengular..Haha sory lah hampa memang tak boleh ambik tempat port yang terbaik,sebab ini untuk staff yang terbaik bab mengular je boleh duk kat sini..

Oklah haku nak sambung kerja aku nie..Time too mengular plus tido..Haha korang jangan jeles k..walaupun office kecik..Mengular tetap mengular..Akhir kata dari aku "Majulah Sukan Untuk Negara"..Hehehe~LOL~

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons