Monday 9 May 2011

Happy Mother Day...

Happy Mother Day Too All Mother In This World....

Ok..Firstly aku rasa belum lambat lagi nak ucapkan "SELAMAT HARI IBU" kepada semua ibu2 di dalam dunia..Tak kira lah yang dah jadi ibu atau bakal jadi ibu..

Kepada yang belum ada rezeki,jangan rasa rendah diri atau kecil hati kerana anda juga seorang ibu dimata saya,perjuangan anda amat dihargai mungkin ada hikmat dan rezeki yang lebih melimpah ruah kepada anda kelak..Happy mother day..love u all..Muahhhhhhh...=)

Keutamaan diberikan kepada ibunda saya,MAZNAH BINTI YUSUF & mak mertua saya,SELASIAH BINTI BAKAR(kalau xsilap lah nama mak mertua ku nie,kalau silap nnt aku edit balik,hahaha)..Love u both mom..You are the best mother in this world ( semua org ckp mcm nie kat mak sendiri)..

 
:: Kata2 dari anak mu ini ::
:: bahasa dalam dialek kedah,harap faham ye ::

LOVE U SO MUCH..Terima kasih kerana beranak kan ceq dengan penuh kesusahan,mendidik dengan penuh kasih sayang dan mengajar ceq tentang kehidupan..serta terima ceq untuk melihat muka bumi yang penuh dengan pancaroba..Thank you mom...~
:: Mood Sedih nie ::
:: Layan ::

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons