Wednesday 11 May 2011

Adakah Aku...???

Persoalan demi persoalan yang menghantui minda serta akal fikiran tapi aku takut nak mengakuinya..Aku takut benda nie bukan seperti yang aku harapkan..Arghhh aku buntu..tersangat menganggu fikiran aku...

Adakah aku ...........??Persoalan yang sering aku tanya pada hati aku setiap pagi..Bangun je dari tido,aku akan rasakan satu kelainan pada diri aku dan aku akan bertanya adakah aku tut tuutt......emmm malas nak fikir takut tak betul plak nanti...

Dengan perasaan sedih bercampur gembira,aku tenangkan hati aku dengan mandi dulu daaa..,pagi2 tak kan aku makan dulu baru mandi..Iskkk xsenonoh la U all..Pastu baru la aku pergi dapur,buatkan breakfast satu family,telur separuh masak tapi kadang2 aku makan nasi goreng je..Hahaha..~

Sampai je tempat keja,fikiran aku mula la melayang pasal itu..Kenapa mesti aku rasakan benda itu setiap pagi,kadang2 sesaja pun aku akan rasa juga..Emm adakah aku...Iskk....Kekadang aku takut nak fikir..Sebab takut kecewa lagi..~

Aku rasa korang mesti  nak tau kan apa aku rasa..Setiap pagi aku mual2,perut aku macam masuk angin..Dan aku tak boleh makan banyak2,nanti aku nak ter 'uwekkk'..Mulut aku sentiasa mual tapi tak terkeluar pun..Maybe perut aku masuk angin..Tak pun aku kena GASTRIK lagi nie..~

Kena la pegi check lagi...Arghhh tension2...Tapi best jugak boleh cuti lagi..Hip..Hipp..Horeeyyyy..!!
Hahahahha.....-END-

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Emoticons